zawszezakładaszstringiwnedziele



czas mija szybko.  nie wiem, kiedy zleciał mi ten cały rok szkolny.
wybrałam się dzisiaj do miasta z nadzieją na kupienie jeansów.
nie kupiłam. mam za to krótkie, militarne szorty i długo wypatrywany naszyjnik.

co do ostatniego setu - lubię chodzić w takich workowatych rzeczach, czuję się w nich
komfortowo. możecie mówić, że jest be i tak się chodzi po domu - życie. ja w domu chodzę w dresie, ciau nie przeżywajcie tak :)




kapeluszsz - sh
tee - primark/sh
torebka - troll
spódniczka - diy/sh
trampki - skąśskąś/podrzędny sklep










szorty - troll




naszyjnik - top secret







czemu nam dobrze wsród tego zła?


This entry was posted on 5 czerwca 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “zawszezakładaszstringiwnedziele”

  1. Pierwsze kilka zdjęć - pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba :D zwłaszcza ostatnio lubię takie sznurki czy opaski na głowie jak masz na przedostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, zwiewnie i kolorowo ;] i w kapeluszu fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa podoba mi się tu u Ciebie :)

    cudny kapelusik!;3

    OdpowiedzUsuń
  5. i za to uwielbiam twojego bloga - te zdj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah pierwsze zdjęcie mnie powaliło! rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, zazdroszczę ci, że znalazłaś ten kapelusz w ciuszku. : D bardzo ładnie wyszłaś w dwóch zestawieniach- i w spódniczce i w spodniach [btw, kolor spodni i ich krój- boski]. twarzowo ci w okularach. : )
    a no i zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa pierwsze zdjęcia są świetne!!
    no i spódnica superowa;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję dziękuję dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie twoje zestawy, dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u