hi everyone!
dzisiejszy dzień jest cholernie kiepski.
są więc kiepskie zdjęcia.


















dzisiaj nie mam dla was outfitu..
zdj nie zostały zrobione z myślą o tym..

przedwczoraj poszłyśmy z Magdą nad San z myślą, że się poopalamy.
skończyło się siedzeniem pod drzewkiem w cieniu :D
musicie dalej znosić moją bladość!
nienawidzę się opalać.




wreszcie pojawiła się ponownie możliwość wstawiania filmów.
get ready for my holiday short relationships!


xoxo, pey


This entry was posted on 3 lipca 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “ ”

  1. strasznie mi się podoba efekt na 1 zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kiepskie zdjęcia? właśnie, że są świetne :D
    Coraz bardziej zaczynają mi się podobać wiązane chusty na głowie tylko szkoda, że nie mam żadnej chusty żeby tak zrobić :p

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam w takim razie lumpeksy. zawsze znajduję tam mnóstwo pięknych apaszek oraz chust!
    (choć ta którą mam na zdj to jest od babci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog isn't about photography, but these photos are definitely very beautiful.
    I love the headscarf in the last couple of photos.

    Thanks for stopping by my blog. Do come by more often ;)

    stylebouquet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To mają być kiepskie zdjęcia?? Na pewno nie.
    Jest rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiepskie? żartujesz! chciałabym żeby moje takie były, ale brak mi fotografa niestety..

    OdpowiedzUsuń
  7. rety rety, jakie niesamowie warkoczyki sobie zrobilas!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u