patrz, ocean drży!


kapelusz - sh
sukienka - house
kurtka - reserved


obecna pogoda wprawia w depresję.. 
wróciłam do domu cała przemoczona. czuję, że będę chora.

ostatnio za to miałam szczęście i znalazłam w second handzie parkę.
praktycznie nowa. dałam zaledwie 8 zł. 
takiego koloru potrzebowałam!


parka - sh
spódniczka - sh
buty - @
torba - H&M


torebka - troll








mada mada ostatnie zdjęcia;














nowy okular, przypadkiem zauważony - H&M 5pln
bokserka - H&M
szorty - vintage
buty - sh
biżuteria;bransoletki - H&M





This entry was posted on 27 lipca 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “patrz, ocean drży!”

  1. Uwielbiam ten zestaw z parką :D i jak tanio ją kupiłaś^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna parka, ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo też obczaiłam te okulary i od razu kupiłam : DD
    jara mnie różowa torba : D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ta parka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, zestaw z parką wymiata , spódnica i buty wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  6. parka ma świetny kolor! Spódnica jest suuuper, uwielbiam takie! :D

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u