sky blue



Chyba pierwszy raz pokazuję tu prawdziwie wakacyjne sety. Zazwyczaj wychodziło na to, że nie miałam siły zajmować się fotografowaniem outfitów. Przed nami jeszcze 2 tygodnie wakacji - tylko 2 tyg. Nie wiem jak wy, ale ja jakoś nie wyobrażam sobie zniesienia powrotu do tej monotonności i pierwszego pleneru, który czeka nas już we wrześniu.. 


top - sh
spódniczka - sh / diy


kapelusz - sh
sukienka - sh / diy
pasek - sh
eko bag - sh

sukienka była w rozmiarze 42. odnoszę wrażenie, że skróciłam ją aż za bardzo.












This entry was posted on 16 sierpnia 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “sky blue”

  1. W jakich ty się second handach ubierasz się,że znajdujesz tam takie świetne rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze do tych które mam najbliżej.
    już o tym mówiłam; zazwyczaj sezam na 3-go maja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. widziałam na stylio Twoją pudrową i nawet chyba dodałam do ulubionych ;)może faktycznie trochę za bardzo skróciłaś, ale to nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerobiona sukienka wygląda ekstra, jak dla mnie długość może być, wygląda to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa Fascynatka Mody :D. Odnośnie tego "zdjęcia poniżej" to jeszcze nie widziałem foty na której wyszłaś "Strasznie" więc daj spokój.:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdj i koronkowa sukienka sa boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia rewelacyjne jak zawsze:)
    spódnica czadowa, a sukienka idelana( długość rónież;))sama taką bym chciałą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki! pierwsze zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, jak ładnie ! super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze ta jasna sukienka rzuciła mnie na kolana iii jeszcze ta urocza dziewczynka!

    Jesteś BARDZO dobra w tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu mi się nasunęło,że artyści są tacy kreatywni,po prostu cud miód ;dd
    i podkreślone paskiem - bajera !

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak własnie wyglądają prawdziwe perełki z SH :) Zazdroszcze starsznie !!! Cudo :) A długość jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! Nawet nie mogę się zdecydować, który mi się bardziej podoba. Bardzo bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie takze zauroczyla sukieneczka ktora przerobilas,wygladasz olsniewajaco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi zestaw jest cudowny :D i współczuję powrotu do szkoły ;p ja na szczęście jako studentka mam jeszcze ponad miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, mogłaś nieco mniej ją skrócić. Jednakże, mimo tej długości, uważam, że jest pięękna. : ))

    OdpowiedzUsuń
  17. przeeeeesliczna sukienka . Przypadkiem trafilam na Twojego bloga i twoje sety zmusily mnie do tego aby nacisnąc "obserwuj" :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz:D
    zapraszam na mojego bloga: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka bardzo ładna, całość interesująca, coś innego i bardzo ciekawego :)
    pozdrawiam
    DaisyLine
    DaisyLine from http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u