military jacket w roli głównej





Ostatnio wreszcie trafiłam na kurtkę, do której wzdychałam przez bardzo długi okres. Mój tato ma podobną i zawsze mu jej zazdrościłam. Nie mogłam jej nawet pożyczyć, bo jest na mnie wybitnie za duża.













komin - reserved 
kurtka - sh
pasek - sh
torba - sh 



hejno. parę zdjęć odchodzących od tematu;

autop.



Michał







-



jeśli podoba wam się ten set, to proszę was proszę o głosy 


This entry was posted on 28 września 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

27 Responses to “military jacket w roli głównej”

  1. Świetnie zestawione kolory a ja wzdycham do twoich okularów *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka ^^ i bardzo ładnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna jest ta kurtka. Po prostu... idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, tylko te paskudne okulary...Nigdy nie zrozumiem fascynacji tym modelem, bo (prawie) każdy wygląda w nim po prostu komicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest rewelacyjna! Bardzo mi się dziś podobasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, lubie taką nonszalancje

    OdpowiedzUsuń
  7. oprawki są swietne, sama takie w sh nie raz widziałam panterkowe, ale raczje bym nie chodziła w takich;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw dobrany znakomicie zazdroszcze takiego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też poszukuję taka kurtkę lub podobną

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnym pomysł i z kurtkę i paskiem
    Hmm...cały set bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. jak rzadko komu, pasują Ci te okulary (:

    OdpowiedzUsuń
  12. cholernie spodobał mi się Twój blog:)dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kurtka ! ja mam jedną zasadę :jak nie znajdziesz czegoś czego szukasz w sieciówkach ,to second-hand na pewno cię uratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! Just wanted to ask if you know about a Czech version of your blog..? http://youll-find-away.blogspot.com/ I'm kind of confused..

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj,też bym chciała trafić na taką super kurtkę w sh i muszę przyznać, że pięknie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your scarf! ;-)

    desperatebow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dear anonim,
    Czech version of my blog? that's nice, but I'm hearing about this first time :) If something will be there - write me.

    OdpowiedzUsuń
  18. właściwie, to sama nie wiem, co mi się tak podoba w tym zestawie ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love the coat and the belt.xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. very nicely put together outfit, love it. and your blog too :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra kolorystyka, ogólne wszystko współgra, podoba mi się. ;]
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your glasses and vintage bag

    SeE u §

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u