upadniemy-razem-tak







sweter - H&M
tunik - H&M
sukienka-pasiak - sh
koturny - H&M


nienienie, nie chciałam, żeby to wyglądało jak reklama H&Mu.
w chwili obecnej poluję na kurtkę skórzaną z wełnianym kołnierzem.  
jak np ta od Buerberry :




street fashion










This entry was posted on 9 września 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “upadniemy-razem-tak”

  1. bardzo podobają mi się te Twoje sznurowane buty na drugim zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pary butów swietne, a co do kurtki z kołnierzem futrzanym to nie moge sobie wybaczyć ze nie wybiegłam z busa jak tylko ja ujrzałam na wystawie w jednym w lubelskich sh, bo nastepnego dnia gdy wróciłam po tą idealna ramoneske z futrzanym kołnierzem już jej nie było...

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtki ala burberry w hamie, za 129 zl, nawet nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten zestaw z pokazu Burberry

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecie zdjęcie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. H & M ad or not, I love the way you've layered the outfit. Very nice wedges!


    stylebouquet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, jaki fajny blog! followuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beret w Twoim zestawie dodał fajnego charakteru stylizacji :)
    A co do tych kurtek, mnie też się one podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie jest świetne :D a o tych koturnach z h&mu myślałam, ale jednak się na nie nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u