fischikella



Wciąż rozglądam się za jakimś płaszczem na ten sezon. W dalszym ciągu jestem zwolenniczką stylu militarnego. Przeglądając kolekcje jesień/ziema sieciówek bardzo podobają mi się propozycje
 m.in Zary i Top Shopu.
Top Shop proponuje także świetne peleryny - robią wrażenie! 
Jeśli chodzi o set, to mając na sobie dwa swetry przeogromnie zmarzłam.
Pozostaje mi tylko powiedzieć, że to już naprawdę odpowienia pora na sezonowe zakupy.


i bym zapomniała,  TUTAJ możecie zdobyć kod rabatowy na zakupy w Top Secret!








spinkakwiatek - H&M
komin - reserved
koronkowe narzutka - sh
szorty - sh (d.i.y)


kapelusz - house
swetry x2 - sh







pozdrawiam :)



This entry was posted on 18 października 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “fischikella”

  1. lubie takie wielowarstwowe zestawy, komin świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. I just don't get how you make soooo beautiful photos! Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpływam sie nad trzeciem zdjęciem od dołu^^ cudne zdjęcie i pięknie na nim wyszłaś :D
    co do płaszczów to pierwszy jest świetny^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś właśnie kupiłam płaszcz w takim stylu. Ale nadal jestem wielką fanką tego na pierwszym zdjęciu. Zara proponuje wszystko czego potrzebuję, lecz niestety nie ma tego sklepu w moim mieście. Denerwujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty miewasz kiedykolwiek gorsze dni ubraniowo, czy zawsze wyglądasz świetnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. komin cudowny. +jesteś prześliczna.

    mai.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś piękna, piękna, piękna <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję :)
    jesteś prześliczna & cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. dankędankę:*
    rienn, miewam miewam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, genialny komin, boska torba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. your photos are amazing ! :o

    http://sixtinebaudelaire.blogspot.com
    my fashion & personnal blog :D

    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing coats and capes and you are really pretty!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kominy, Twój jest świetny ;) koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz. :)


    zapraszam do siebie: www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrzebuję pomocy w wyobrze odpowiedniego zestawu ubrań. Więcej informacji u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia pierwsza klasa, jak zwykle. Ostatnie przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje i piękne zdjęcia :). Pozwól, że cie poobserwuję :)

    Pozdrawiam
    http://fashion-by-nessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. those coats are to die for!


    absolutely love the necklace! gorge!!

    glad I stumbled on your blog :)


    feel free to visit/comment on my blog... http://www.thefacelessblog.com... and follow me on google friends and bloglovin if u wish!

    wud luv to hear what u think!

    keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twój styl! :) Dodałem do mojego Cuties (Favourites)!


    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba najbardziej trafia do mnie ten pierwszy, podobny widziałam jeszcze w stradivariusie...



    J.

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u