halo, mi tu szaro!




Dawno dawno temu kupiłam ten sweter a dopiero ostatnio sobie o nim przypomniałam. To śmieszne, ale chodzę w swetrach batmana, mam szkole rzeczy w spidermen'a iiii mogłabym tego trochę wymieniać.. 
W piątek miałam okazję być na koncercie Czesława Mozila, dlatego pokazuję koncertowy outfit i kilka dodatkowych zdjęć! Uprzedzając pytania - chwilowo mam fioletowo-nijakie włosy :-)










komin - reserved
katana - sh
koszulka - sh / karotowa
szorty - diy 
koturny - H&M








This entry was posted on 27 października 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

38 Responses to “halo, mi tu szaro!”

  1. świetnie wyglądasz! skradłabym ci te koturny z H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardo mi się podoba ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. a Y&B bat-sweater is totally amazing!
    simple great!
    best:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się zdjęcia zestaw tez jest fajny :) tylko te spodenki jakoś tak dziwnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladalas;) a czeslaw uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć takie wyczucie stylu jak ty^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo bym dała za taki sweter <3 !
    + czesława także lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny ten sweter!
    uwielbiam Czesława <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. U W I E L B I A M ten sweter, po prostu.
    2. T-shirt jest przekurde zajebisty, jeśli będzie kiedyś okazja, by zmienił właściciela : proszę bić do mnie :D
    3. Wyglądasz wspaniale w tym secie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, you are so so so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okulary! Piękne♥

    xx


    somewhereinmydream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja byłam w niedziele też na koncercie Czesława ;) I też miałam rajstopy w kropi i Karen też miała ;) Miło.
    I ogólnie świetny set ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A przepraszam, Twoje są w serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw
    dodaje do obserwowanych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie wcale nie jest szaro, świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stunning outfit! You have such an unique style! and great photos :)

    Following <3

    OdpowiedzUsuń
  18. `gdzie kupiłaś ten zaczepisty sweter ??.
    podoba mi się twój blog ;]]
    wpadnij do mnie, dodaję twój blog do obserwatorów i liczę na to samo ;DD
    love, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przyznalam ci nagrodę, zapraszam do mnie pozcja nr 11

    OdpowiedzUsuń
  20. już lubię tego bloga!
    dodaje, do obserwowanych i zapraszam częściej do siebie!
    http://jasiek-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit!
    Lovely blog!
    Pretty girl!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice glasses and blog! .) you´re so original!

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, skad ten piekny sweter?

    OdpowiedzUsuń
  24. Super style, you very beautiful!!!))) Lovely blog dear!!!)))

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz, sweter w batmany to mistrzostwo świata! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw świetne spodenki i rajtki
    http://justynjjacollection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u