WHAT'S GOIN ON? - wyjaśnienie? sprostowanie?

Dzisiejszy post będzie wyjątkowo treściwy.

Ostatnio ktoś zapytał mnie, czy nie nie mam drugiego bloga (http://youll-find-away.blogspot.com/)
odpowiadam z dość dużym poślizgiem, ale za to w bardziej widoczny sposób;
Nie prowadzę, żadnego innego blogspota.
Moje pozostałe strony macie wymienione z prawej strony bloga.

Przeglądałam czeskie blogi i trafiłam na wielką dyskusję dotyczącą mojej osoby. Szczerze powiedziawszy pogubiłam się w tym wszystkim. Nie wiem kto jest zdolny do kopiowania moich zdjęć i podawania się za mnie.Dodatkowo trafiłam na mój drugi oficjalny (?!) FROMSPRING .
Co to za wypisywanie głupot?  Nigdy nie spodziewałabym się, że ktoś będzie się za mnie podawał i wymyślał tak perfidne kłamstwa..

Jest mi przykro, że wiele osób brało mnie za fake bloggerke.

nazwa you'll find a way została wzięta z mojego photobloga na którym umieszczam swoje zdjęcia: http://www.fbl.pl/youllfindaway



proszę aby ten KTOŚ usuną moje zdjęcie ze swojego FROMSPRINGA i innych stron? bo nie wyraziłam zgody na rozpowszechnianie moich zdjęć.

(mam nadzieje, że post przetłumaczycie na czeski bądź inny język i zrozumiecie o co chodzi)

Pozdrawiam

This entry was posted on 3 października 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “WHAT'S GOIN ON? - wyjaśnienie? sprostowanie?”

  1. wow, Czesi są dziwni...
    też się kiedyś ktoś za mnie podawał, pisał komentarze i się podpisywał jak ja, nie ma się co przejmować, powiedzmy - cena sławy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde. ale widzę że tamten blog już nie istnieje, więc chyba ktoś sobie przetlumaczyl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey I know, it is awful, isn't it? Here in Czech Republic that blog turned so popular at the short time ( I helped by the link on my blog ), we are very disgusted by someone who can do something like that to you!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Who could have guessed? None. The blog I was pretty happy, but it is very bad, what she did. But now I read your blog and it is a hundred times better than carbon paper! :) I Follow you now! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u