spokojnie.


mam dla was mam blog.
jeśli chcesz zobaczyć jak powstają grafiki i inne cuda plastykowe, których ja tutaj nie zamieszczam, to tam to znajdziesz! miłego oglądania i komentowania tamtego Pana!


szorty - deep, top, sweterek, parka, torba - sh, kapelusz - house





jak urocze zdjęcia to tylko do lustra, yghm :-)

ostatnio stanęło na tym, że kupuję tylko czapkiczapki, kapelusze itp. tak było i tym razem:
musztardowa czapka - H&M
czerwony melonik - amisu
pierścionek - amisu

znalazłam też całkiem fajne glany (amisu)


z racji długiej przerwy w postowaniu, trochę zdj mojej japki i nie tylko:






i i i wyszukane :









This entry was posted on 19 listopada 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

27 Responses to “spokojnie.”

  1. widzialam te glany przy ostatniej wizycie w krakowie, akurat wykładali je.a mi zal dupe sciskal ze nie mialam na nie kasy ;p kilka lat wstecz tez tylko zbieralam czapki, chusty, szelki, paski , rekawiczki i przypinki ;p niezle wygladasz na tym zdjeciu w lusrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Líbí se mi tvůj outfit, taky mám ráda šortky a silonky.

    Líbám xxx
    http://cervene-rty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemne strony sesji zawsze budziły we mnie pożądanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba jak wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam na Twojego bloga i jesteś mega zdolna, super :) Do tego fajnie wyglądasz. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w nerdach i z czerwoną szminką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje, zdjęcia i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przefajne te lakierowane niby martensy! były inne kolory?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki mili:*

    panna marta, były inne kolory były, np. czerwony. pozostałych nie wymienię ci, bo szczerze powiedziawszy nie pamiętam.. (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, girl, what amazing blog, what amazing pics and what amazing style!
    here I like so much your flower ring and your pretty hats.
    You have a new follower ;)
    http://cafe-boucle.blogspot.com/
    this is my newborn blog. I hope you visit it.
    I would be very happy if we could followe each other.
    kisses
    http://cafe-boucle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, a ten kapelusz jest stworzony dla ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia, i glany świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! I love posts like this- many good, inspirating pictures!
    xoxo from Hannie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twój styl, jest genialny. I szczerze mówiać, ja też lubie nakrycia głowy, ale coś innego niż zwykła czapka <3
    I te buty co kupiłaś to nie glany, tylko martensy :D Wybacz, ale to się rzuca w oczy, bo glany to nie to samo co martensy.. :P I widziałam je właśnie, przypominają te z Doc Martens, ale są zapewne o wiele wiele tańsze, świetny zakup ;)

    I poza tym - boskie zdjęcia


    G♥

    OdpowiedzUsuń
  15. luzluzluz, odróżniam martensy! po prostu zostały tak podpisane, gdyby były oryginalne M. to napisałabym odpowiednio :))
    dzięki jendak za poprawienie mięu, lubię jak ktoś się konkretnie wypowiada :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog a na pewno bardzo inspirujący !
    Oczywiście dodaję i zapraszam do siebie.
    pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie Ci w tych nakryciach głowy :) oczarował mnie pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  18. ta musztardowa czapka świetna, uwielbiam ten kolor i taki krój ;) i co ja widzę, piękne czerwone usta, które bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful post :) i'm new on blogger :) your blog is awesome :) if you want to follow me i'll follow you back :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne te twoje czarno-białe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love these pics and great post xxxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u