run like hell





ja czuję wiosnę..


sukienka - primark
koszula - sh
torba - bershka
komin - reserved



This entry was posted on 19 stycznia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

24 Responses to “run like hell”

  1. Fajnie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się styl Twoich zdjęć!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. też czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że nie tylko ja poczułam dziś Pannę Wiosnę :D

    masz bardzo ciekawe oprawki ;) rzadko kiedy ktoś się decyduje na ten kształt.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia i set, najbardziej podoba się ten śliczny komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie kobieto i mów mi skąd okulary, bo pragnę ich!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie ma świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, a Ty świetnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo ładne zdjęcia !
    Podoba mi się twoja koszula !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! okulary, zdjęcia i komin są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz ślicznie, zdjęcia na Twoim blogu są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. :*
    venila kostis, oprawki kupiłam przez allegro. wystarczy wpisać: kocie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ajc, swietne zdjecia..
    Kto je dla Ciebie robi albo przerabia?
    mm.. najbardziej podobają i się te, ktore wyglądają jak do oglądania przez okulary 3D..
    Chcialabym wiedziec, jak można zrobić taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog!
    Co za styl! Okulary bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wyglądasz w tych okularach, a ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko mi sie bardzo podoba ; ) ja niestety nie czuję wiosny, wlasnie przed moim oknem jest śnieżna masakra.. bardzo ladna koszula. aa i gratuluje okularów : D

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u