hospital beds



To śmieszne, kiedy przy końcu sezonu znajdujesz wreszcie odpowiedni płaszcz zimowy (!),
 ale nie mówmy o tym.
W najnowszym Kmagu, możecie zobaczyć świetną sesję Weroniki Rosati, wykonaną przez Sonię Szóstak. 
Cały numer kręci się wokół serialu Gossip Girl. Możecie wreszcie poznać osobę, które jest odpowiedzialna za stylizacje postaci z Plotkary, przeczytać wywiad z odtwórczynią roli Doroty - Zuzanną Szadkowski, porównać Plotkarę do Seksu w wielkim mieście i wielewiele innych zagadnień. 





odnośnie tego płaszcza





komin, torba - reserved
płaszcz - sh

na to wszystko co się dzieje za oknem, patrze ze świetnego punktu widzenia 



xoxo ;-)

This entry was posted on 6 marca 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

16 Responses to “hospital beds”

  1. Świetny płaszcz, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. karot na drugim soł słit :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak a ja znalazłam osobę,która może mi zrobić komin na drutach pomimo,że sezon zimowy się kończy :D
    pozdrawiam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aż chyba zainwestuje w ten numer Kmag ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dobre zdjęcia! super przeróbka!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie Weroniki jest niesamowite, świetna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz faktycznie wygląda na bardzo fajny...

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobają mi się Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam kmag w empiku, super ta cześć dot. gossip <3

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie ta sesja z Weroniką jest wyjątkowa. Ale Twoje zdjęcia też są niezłe :D szczególnie te 2 ostatnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz faktycznie wydaje się byś świetny!
    + sesja w KMAGu jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. że też go nie upolowałam!
    świetny blog, może się nawzajem poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u