wreszcie spójny post.



szał wokół kaloszy, które kosztowały wreszcie tyle ile chciałam, torby a'la listonoszka, którą szukałam i szukałam z nadzieją w second handzie, nowymi kremowymi oprawkami, które z okularów przeciwsłonecznych zostaną ze szkłami korekcyjnymi. 
wiosna i wszelkie trendy jakie pojawiły się na ten sezon urzekły mnie. musicie się więc przygotować na drastyczne łączenie kolorów i podejść do tego z dystansem. 
nie oznacza to jednak, że zrezygnuje z ulubionej czerni i szarości. 
kolejny raz polecam vintage shop i pokazuję nie tylko mnie w poście.











kurtka - sh / bluza - sh / koszulka - sh / spodnie - bershka / torba - sh / zegarek - vintage


Kuskus



legginsy- sh/ płaszcz - vintage/ torba - vintage/ szal- mamy/ butki - sklep na rynku

This entry was posted on 3 kwietnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “wreszcie spójny post.”

  1. cudne okulary, też mam jedne z Vintage Shopu. no i torebka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak uwielbiam ten sklep! :)

    cudne te okulary! a i świetna bluzka z małpą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyglądasz! koleżanka ma swietne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super seciki + obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. białe okularki bardzo przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne torby..i podoba mi się patent z okularami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie wyglądacie cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the images, so pretty! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog, the photos are so pretty, even if I can't read it!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo spójny styl no i ty jesteś ładna więc propsuje :>

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u