jestemjestem



gala jazz melomani 2010, czyli rozdanie oscarów jazzowych za mną, za wami, za miastem. 
mnie najbardziej urzekł Toots Thielemans Qwartet i Leszek Możdżer z Montion Trio. 
zdjęcia.. coś tam udało się zrobić. za niedługo powinny się pojawić w sieci nagrania z gali, śledźcie. ciężko było jednak zdecydować co ubrać na gale. zostałam przy długiej czarnej maxi. 


skirt - prima moda/ boots - allegro




boots - allegro




a łódź jest miła.









This entry was posted on 19 czerwca 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “jestemjestem”

  1. o cholera, cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Łódź? Ładne zdjęcia :) Choć ja będąc tam starałam sie zapamiętać ładniejsze elementy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo stylowo, uwielbima <3

    www.lolo-lu.blogspot.com - chec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, więc zadam dziwne pytanie pt.Co masz wspólnego z jazzem? ;) Mam na myśli instrument, gust muzyczny... ;)
    Pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło, cała stylizacja również.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Emilia
    jaki mam gust muzyczny ewidentnie widać, dzięki wymienionym osobom w poście - zapoznaj się, genialni ludzie. nie gram na niczym, a na gale zostałam zaproszona. myślę, że za rok na pewno warto też być obecnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatyczne zdjęcia i świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u