by the way..




kapelusz,buty- h&m/ reszta - sh






This entry was posted on 19 lipca 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “by the way..”

  1. bardzo fajnie wyglądasz ;-)
    świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. nieznosze spódniczek zakładanych na leginsy no i Twoje trampki też mi się nie podobają ale świetny masz sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. No muszę to powiedzieć! Jesteś za******* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty choćbyś założyła przypadkowe rzeczy (jak tutaj;) to zawsze wyglądasz arty i uroczo. Ech.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw, podoba mi się kapelusz i top, świetnie wszystko razem zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :D pomysłowo i widac ze bawisz sie moda.
    Podoba mi się bluzeczka i kapelusik

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba oraz świetne wykonanie tych zdjęć.
    Pozdrawiam

    http://nutelly.freecast.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! :)

    Sama zaczęłam prowadzić bloga o modzie. Sporo outfitów i nie tylko :) Serdecznie zapraszam:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    + dodaję do obserwowanych i zachęcam także do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi się podoba, i aż trudno mi uwierzyć że znalazłaś to w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow;D fajny look ;) buty i bluzeczka super<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji:) http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie! oryginalnie ,widać ze masz swoj wlasny styl a to cenie!

    zapraszam tez do mnie na indianski blog o modzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u