inspiration


rozrzutnie wszystkim. to przez Koze, która jest chora!



















This entry was posted on 23 września 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “inspiration”

  1. Bardzo to wszystko ładne, mam jednak pytanie: skąd jest peleryna z 5 zdjecia? (ps: możesz odpowiedzieć w komentarzu na moim blogu? Będę bardzo, bardzo wdzięczna!) albo na e-maila: blower.cut@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz, swetereki i koszulaaaa - magia, magia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicze inspiracje !
    zakochałam się w tym torbach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd jest sweter z oczami ?

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd są rzeczy z 4 i 5 zdjęcia? ;) od dawna, baaaardzo dawna śledze Twój blog, inspiruje mnie od samego początku, szkoda, ze tak mało ostatnio piszesz, ale rozumiem, ja też nie mam czasu w tym LO

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek z oczami, jak już wyżej pisałam jest od soni rykiel.
    tunika z 4.. wybaczcie, ale nie mogę przypomnieć sobie skąd :< natomiast płaszcz z 5 zdjęcia jest od Nicholasa K http://nicholask.com/(kolekcja jeszcze z 2010/11).

    dziękuję dziękuję, za miłe i motywujące do działania słowa (:

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowe, szczególnie pierścień :)

    w wolnej chwili wpadaj do mnie:)
    obserwuję i zapraszam do tego samego
    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u