All i want for christmas..


miałam już śnieg na głowie, więc oficjalnie uznaję zimę!
baseballówka przekonała mnie tylko dzięki futerku, które jest w roli głównej - a została kupiona za grosze ;)
mam do pokazania wam sesję, którą ostatnio miałam okazje wykonać z pewną pięknością, więc kolejny post o zdjęciach. zapraszam na fejbuka, gdzie wrzucam tone inspiracji :)

bluza, spódnica, torba / sh 




zdjęcia roksana!



This entry was posted on 22 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “All i want for christmas..”

  1. Pięknie wyglądasz!
    Ładne rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja utrzymana w świetnym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na serio dobry outfit ;D tak kurtka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  4. ach tylko pozazdrościć takiej bejsbolówki! cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba drugie zdjęcie! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, moją uwagę zwróciły oprawki okularów - bardzo fajnie dobrane do kształtu twarzy

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u