panter outfit










strasznie długo przymierzałam się do kupienia czerwonych spodni, dlatego ostatnio wreszcie trafiłam na wyprzedaż i zare. mają złote wstawki i wyglądają bardzo najlepiej z jeans'em, czy zupełnie kontrastującymi rzeczami. udało mi się też skrócić znalezione ostatnio pancho z second handu.
za niedługo szykuje się nam sesja, a ja w roli tylko i wyłącznie stylisty.
 więcej o niej na pewno dowiecie się facebook'u.

watch out


pancho - sh/ spodnie - zara/ torba, komin - reserved/ rękawiczki - house


This entry was posted on 29 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “panter outfit”

  1. Panterkowe rękawiczki- piękne (mam takie same ;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjecia! co do zestawu jest ciekawy i wygląda na ciepły.
    podoba mi się Twój blog, może obserwujemy? :)
    coconatal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jesteś zajebista : o
    <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. PANTERKOWE REKAWICZKI ... ; OOO MEGA

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stunning photos again!
    and I love these gloves :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się podoba, skubane. Bardzo. Takie ponczo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw i zdjęcia- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u