take me to the finish line.


nie nudzę czernią. połączenie przeźroczystego materiału z koronką i skórzanymi szortami pokazuje ją zupełnie inaczej. nie wiem co jest nie tak z naszą zimą, ale możemy sobie pozwolić na więcej, a właściwie to na mniej.. 


koszula - primark/ szorty -diy/ sweter,chusta - sh

zdjęcia Katarzyna i Justyna!





This entry was posted on 8 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

15 Responses to “take me to the finish line.”

  1. jaka ładna panienka !
    lubię czerń, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tych butów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie delikatnych koronek i skóry, prześwietnie!
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful photos! Better than magazine editorials in my eyes, seriously.
    And I love the black combination <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko razem piękne.
    Też mam mieszane odczucia co do tegorocznej zimy- niby fajnie ciepło, rozbieranie się do zdjęć nie grozi przeziębieniem, ale tak bardzo brakuje mi śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się. lubię czerń

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne swetrzysko. i szorty - aż trudno mi uwierzyć że DIY ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój styl, lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest absolutnie piękne. Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u