kraków!


bardzo wczesny wyjazd do krakowa. jedyną ulgą było tylko to, że nie ma już takiego mrozu! swoją drogą wczoraj wreszcie zaliczyliśmy pierwszy wypad w zimie na sanki!



 w krakowie odwiedziliśmy restauracje-kawiarnie lovekrove. serwują nie tylko świetne burgery, ale tez koktajle. krowy na ścianach i inne ilustracje :)






kazimierz, ulica Józefa 8. polecamy!


komin, kurtka - reserved / kurtka, bluza, koszula - second hand /


śledźcie poczynania bloga także na facebooku. możecie też sprawdzić moje świeże konto, jako stylista na maxmodels, kisses!

zdjęcia me and M.Mac

This entry was posted on 17 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “kraków!”

  1. uroczo, w Krakowie ostatni raz byłam jakieś 4 lata temu : o

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja! :)
    Zapraszam do siebie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak :) Lubię taką 'niechlujność' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, kapturek i kominek. LUBIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję ze gdy mieszkałam w krk nie słyszałam o lovekrove;/ świetnie wyglądasz! buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie !
    muszę się wybrać przy następnym pobycie w krk do lovekrove

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaziemierz jest cudowny, polecam Mostową art cafe jeśli jeszcze nie byłaś,super miejsce.
    A moja sukienka jest w drobniutkie cętki: )

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona
    po pierwsze : są rzeczy vintage, które wymierają wśród blogerek łatwiej przecież potuptać do h&mu etc niż przegrzebać kilka sh
    po drugie: styl jest niewymuszony, luźny i Twoje stylizacje nie są przesycone najnowszymi trendami dzięki czemu przeglądanie nie staje się nużące
    po trzecie: 3maj tak dalej!
    :) bywaitak

    OdpowiedzUsuń
  9. kraków mógł zostać poinformowany o wizycie, ale się nie gniewam : >

    ps. skoro kazimierz, to polecam Alchemię i Cheder.

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u