vintage my love vintage


moje ferie są w najlepszym towarzystwie i właściwie dobiegają już końca..
za nami bardzo udana sesja, której wyniki już niedługo. chyba mamy jednak pecha, bo przyjechaliśmy do Warszawy w momencie wielkiego odczucia mrozu, a zajmowanie się przygotowaniami do sesji było w tych warunkach ciężkie. w sesji zobaczycie ubrania m.in Konrada Parola, Roberta Kupisza, Katarzyny Góreckiej i Boho. miałam okazje zapoznać się także z nową marką Trash -  w kolejnym poście trochę więcej o niej. 
teraz łapiemy już słońce ;)














sweter, spódnica - vintage/ koszulka - reserved

This entry was posted on 8 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “vintage my love vintage”

  1. ah, jak uroczo, ah., jak Ci dobrze.

    + ależ mi się podoba połączenie TEJ spódnicy z TYM swetrem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa kocham te zdjecia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a babka na drugim zdjęciu koło tego gościa to Koza ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tak samo już kończą sie ferie :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie! Wieje mi świeżością.

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u