I feel spring!






czuję wiosnę i w pewnym małym stopniu pokazuje wam mój pokój tak jak obiecałam (jeszcze wrzucę na pewno normalne zdjęcia beze mnie w roli głównej).





blouse, glasses - vintage/ skirt - diy/ casuale - H&M



This entry was posted on 3 marca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “I feel spring!”

  1. własnie dlatego rzadko kupuję u nich , po za dodatkami : ) świetny masz pokoj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeeno eno :).

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki też chcę ale ostatnio jak byłam w h&mach trzech to nie było mojego rozmiaru *smutna myga*
    ech,
    + pokoju całego nie widać ale zapowiada się taaaaaaak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, takie jasne i wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie o stylizacja boska!
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka i okulaaary! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ślicznie :o
    gdzie można dostać te buty, bo już któryś raz je widzę ? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam jeszcze, że można znaleźć w wersji granatowej nawet je. buty są z H&Mu :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u