ALOHA FROM DEER





Nie jestem na fashion weeku, więc nie zacznę od zachwalania kolejnej edycji. Fajnie za to, że mogę powiedzieć o dostępnych już ubraniach od Aloha From Deer. Prezentujemy pierwszą galaktyczną bluzę. 


Wiszą u mnie też szorty i katany - więc upewniam niedowiarków - te ubrania są naprawdę na sprzedaż.  Letni sezon jest dla mnie przede wszystkim kwiecisty. Mam na sobie spodnie H&M - jeden z dowodów na to, że sieciówki naprawdę powielają te same pomysły. 

zdjęcia Mariusz :*

spodnie, torba - H&M / buty - fleq / narzutka, top - sh / oprawki - Vintage Shop 










This entry was posted on 20 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “ALOHA FROM DEER”

  1. ale o co tu caman, że niby swój sklep otwieracie czy jak to się wszystko prezentuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko wyglądasz! i marzę o tej bluzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh te spodnie robią furorę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo kwiatów ;*
    BOSKO :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER zdjęcia, świetna stylizacja. Kocham takie połączenia. Gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No, mam nadzieje ze juz niedlugo zaloze owa bluze! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zestawienie różnych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, genialny zestaw! meeega stylówa! te spodnie są booskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatki+kwiatki wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa kwiatowa kombinacja! a bluza galaktyczna jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo :o te bluzy są zajebiste!
    a Twój outficik jak zwykle miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam stylizacje całe w kwiaty i ta też się do nich zalicza :)) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  13. hej mam pytania dotyyczace Twojego bloga. jak zrobilas te linie-kreski pomiedzy postami i jak zrobilas to ze ,,starsze posty,, sa po lewej stronie ???

    OdpowiedzUsuń
  14. cały wygląd bloga zawdzięczam szablonowi, który był przegotowany specjalnie dla bloggera ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u