GREEN&PINK


Plisowana spódnica staje się ostatnio rzeczą, którą określa się jako must have. Ja moją lemonkową miałam okazje kupić second handzie i to jeszcze w zimie, i moje mokasyny które uwielbiam od
zawsze - są najwygodniejsze na świecie - vintage :)
Zapraszam do moich aukcji na allegro - zostało już tylko kilka godzin licytacji :)

zdjęcia i na niektórych zdjęciach Mariusz 




koszulka - River Island/ maxi - Vintage/ torba - H&M/ mokasyny - Vintage/ oprawki Vintage Shop





This entry was posted on 29 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

25 Responses to “GREEN&PINK”

  1. jest to torba teraz dostepna w hm? (:

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjne kolory i super połączenie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. co to torby, to nie jest już niestety dostępna w H&M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej plisowance. Połączenie zielonego i różu świeże, bardzo ładne. Szkoda tylko, że buty ciemne, a nie wiosenne jak reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE SPÓDNICA CUDOWNA ♥

    Blog jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kto cie tam podłapuje???;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ta osoba ktora trzyma cie za reke to twoj chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę na zdjęciu kawałeczek PRAWIE już MOJEJ bluzy:P a spódnica jest cudowna, zwłaszcza kolor
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. w jakim programie, i w jaki sposób przerabiasz zdjęcia? Są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna spódnica i cudowne zdjęcia!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. tak, to jest mój chłopak, który robi mi zdjęcia na bloga.
    2. zdjęcia są robione przez Mariusza i to jego zasługa - zapraszam na jego page na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, wyglądasz niesamowicie! zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica jest cudowna ! *.*
    zdecydowanie dodaje bloga do obserwowanych, na pewno będę często zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnica i jej kolor jest GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u