blue jeans

















za każdym razem analizując to co zdecydowałam się na siebie założyć wychodzi na to, że przeważa vintage. dowodzi to tylko temu, że second handy pozwalają mi doszukać się naprawdę wyjątkowych rzeczy - dowodem na to są np levi'sy, które możecie zobaczyć na zdjęciach, choć może w tym przypadku znalazł je Mariusz a nie ja.. :) przy totalnie spontanicznym wejściu do H&Mu zdecydowałam się też kupić srebrne jezuskowe sandały. 

sunglasses - ray ban / vest - vintage / shirt - vintage / necklace - top cecret / shorts - levi's / 
sandals - H&M / eco bag - Aloha From Deer

zdj Mariusz







This entry was posted on 8 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “blue jeans”

  1. wyglądasz rewelacyjnie! całość bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te szorty, a poza tym świetne, ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I admire your photos every time! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze powtarzam, że nie sztuka jest się modnie i drogo ubrać. Sztuką jest wydać grosze i wyglądać fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się taki dresowy bezrękawnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzooo na tak. Dresik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co Wy tworzycie razem... zdjęcia jak z magazynu mody. genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koszula i fajna torba z Alohy ja nie mogę się doczekać mojej bluzy

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u