Festiwal Przestrzeni Miejskiej

a to zdjęcia z 3 dni spędzonych na Festiwalu Przestrzeni Miejskiej w Rzeszowie.

TexStyle - butik polskich projektantów: biżuteria Dualia, Vintage Clothes, Aloha From Deer, instalacje Elwiry Rutkowskiej i my błąkający się po nocach i kończący klisze. 






This entry was posted on 22 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Festiwal Przestrzeni Miejskiej”

  1. Właśnie pożałowałam, że nie mieszkam w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy dowiedziałam się o TexStyle wiedziałam, że będę żałować, że mnie nie będzie. I się nie myliłam. A Ty bardzo się rozwinęłaś od zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fia,
    Bardzo mi miło to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u