GALAXY TWO - ALOHA


Już chyba każdy widział Galaxy One od Alohy na wielu blogach, ja zdecydowałam się pokazać Galaxy Two, którą dzięki ciepłej kolorystyce mogłam połączyć z kwiatowym kołnierzykiem. Do tego ulubiona broszka w kształcie jelenia.






oprawki, bransoletka - Vintage Shop/ bluza - Aloha From Deer/ szorty, koszula - Vintage/ buty - Allegro/ torba - Top Secret










This entry was posted on 3 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “GALAXY TWO - ALOHA”

  1. genialne są te bluzy ♥
    świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je *_*
    sama nie wiedziałam którą wybrać

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiej firmy są buty? bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie!!!
    po prostu niesamowite połączenie!
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. sa moze jeszcze takie buty na all? Jak widzialas to podeslij link PIEKNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj buty to Japan Style - jakimś cudem trzymają się w całości. raczej nie znajdziecie już ich na allegro na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak bardzo pragne takiej bluzy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu jestem, ale jesteś ŚWIETNA!!!

    Dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz tak niesamowicie stylowo,że aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia! fajnie się na Ciebie patrzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kołnierzyka z bluzą wygląda zadziwiająco dobrze, nie spodziewałabym się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy zestaw. Podoba mi sie to polaczenie. Lubie ryzyko i lubie troche too much :)

    X, Ancia
    visit OVERDIVITY &
    join my Facebook Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  13. jak tak patrzę na te Twoje nóżki to dochodzę do wniosku, że bardzo schudłaś od czasu kiedy zaczęłam Cię obserować *pozdrawiam stylio.pl hihi*
    Cudny outfit i jeszcze cudowniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna bluza, może sama skuszę się na podobną :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u