Hello colours



Zaczynam żałować, że jeszcze nie weszło mi w nawyk zabieranie ze sobą aparatu, kiedy coś się dzieje. Właśnie dlatego posty pojawiają się tak rzadko. Swój wolny czas poświęcam ostatnio na znalezienie przyzwoitego zajęcia na koniec wakacji. Rok temu sierpień spędziłam będąc na stażu w magazynie Glamour, dlatego mam nadzieję, że te wakacje zakończę w podobny sposób. Pozostaje życzyć mi tylko powodzenia i dostania się do ciekawej redakcji. Uwierzcie, że dział mody to naprawdę ciekawa praca. Jeśli uda mi się, to na pewno zastaniecie na blogu kilka ciekawych postów na ten temat.

Upał, który miał miejsce kilka dni temu, przypomniał mi o tym, że w ostatnim czasie zapomniałam o kolorach. Dlatego w dzisiejszym poście zero szarości a same pozytywne kolory - czyli pozytywny wakacyjny akcent.








kapelusz, koszula, szorty, torebka - no name/ buty - meiliski

This entry was posted on 20 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “Hello colours”

  1. ojeju jak zawsze cudownie wyglądasz! i co do aparatu to mam to samo, zawsze zapominam wziąć, a potem żałuję. a jak biorę, to okazuje się, ze nie jest przydatny - i bądź tu mądry.
    łał, jak udalo Ci się byc na stażu w Glamour? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba! :) Cudne połączenie kolorów, a kapelusz masz po prostu fantastyczny :)

    PS: W jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. InStyle i Kmag teraz szukają stażystów. Powodzenia!:)
    a zdjęcia jak zwykle 1000% klimatu, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się mega podoba!!! <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  5. staż w magazynie Glamour brzmi na prawdę ciekawie :) zachwycasz wyglądem, zestaw bardzo przypadł mi do gustu. te okulary są obłędne, a kapelusz totalnie mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak z innej epoki, jeszcze te okulary (szkoda, że nie zrobiłaś na nie zbliżenia na którymś zdjęciu, ciekawa jestem)! super, nie klasycznie pięknie, ale bardzo ciekawie, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klimatyczne zdjęcia♥ świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. a kto robił zdjęciaaaa?:D:D:D piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się ten outfit <3 no poprostu BOMBA
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze w tych cudownych zdjęciach jest to . ze w zupełnie inny sposób patrze na nie na codzien a inaczej przez te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygodne te butki? nie spadają z pięty? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, a okulary są po prostu mega. Chętnie dowiedziałabym się jak wygląda taki staż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko ok , ale te buty...osobiscie w ogole nie przypadly mi do gustu.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u