Pustosząc szafę i zbierając do skarbonki!


Tytuł posta zdradza co zmotywowało mnie do podjęcia (wreszcie) decyzji o sprzedaży niepotrzebnych rzeczy. Dzięki zaangażowaniu w kupno czegokolwiek, dorzucacie się do wypoczynku w Ciechocinku lub innych atrakcji, jakie mogłyby wypełnić moje wakacje a przyznam szczerze, że bardzo mi na tym zależy, ponieważ na razie czarno je widzę. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to uda mi się pokazać Wam jeszcze więcej. Zapraszam na zakupy! 

1. Kwiecisty hit - spodnie H&M, cena 50 zł.



2. Oldschoolowe (bardzo Vintage) - Clubmasters, cena 35 zł.

 




3. Założona zaledwie dwa razy, przewiewna i falbaniasta - sukienka House, cena 50 zł.



iiii możecie się ze mną licytować pomimo, że jestem w tym kiepska!


This entry was posted on 18 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “Pustosząc szafę i zbierając do skarbonki!”

  1. Bardzo podobają mi się zarówno spodnie jak i okulary :)



    zapraszam
    http://withthepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te spodnie - kwiaty to hit nie tylko tego lata, ale również kolejnego sezonu (jesień/zima 2012/13). Okulary też całkirm fajne :D

    Życzę owocnej sprzedaży i udanych wakacji w Ciechocinku ;)

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z małą czarną w tropikalnym wydaniu (; Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest świetna *.*
    pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze, blogowe rozdanie!
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbys spodnie sprzedawala taniej, a nie drozej niz w sklepie, to bardzo chetnie bym kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanowię się i napiszę, po ostatnich wyprzedażach mój budżet jest trochę nadszarpnięty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie z H&M'u są fajnie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  7. @Batroom, rozmiar spodni: 36. zapomniałam dopisać!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u