My boyfriend's diy ombre shirt

 



Jak każda kobieta często korzystam z nie swojej garderoby, czyli po prostu kradnę jakieś ubranie chłopakowi. Stąd właśnie koszula OMBRE (bardzo intrygująca nazwa: ombre to po francusku cień, zarys tu mamy wybieloną plamę, czyli inaczej zarysowany cień koszuli?). Nauczono mnie założenia: do luźnego dobieraj zawsze obcisłe. Już dawno nie nosiłam się w podobny sposób, teraz miałam możliwość dzięki mało rozpieszczającej pogodzie. Zapomniałam jak przyjemne jest noszenie luźnych koszul, dzięki których czuję się niezwykle komfortowo i bardzo kobieco. Kolejną zaletą jest możliwość dobrania do nich praktycznie wszystkiego.

Mam ogromną ochotę zmienić szablon bloga, ale nie mogę znaleźć odpowiedniej strony, na której znajdę białe, proste i czytelne wzory. Macie coś do polecenia?

Translation of my blog appeared on the top of the site. You can shoose your language to translate, now.


Be my fan on lookbook.nu!










zdjęcia Mariusz

na sobie: koszula - diy Levi's/ torba - top secret/ leginsy - Aloha From Deer/ buty - H&M/ okulary - Brylove



This entry was posted on 1 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “My boyfriend's diy ombre shirt”

  1. i jak nie kochac swoich chłopaków, nie?;)))

    świetne połączenie.

    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie od początku do końca + piewrwsze zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te okulary mnie przygniotły, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie ;) Z przyjemnością obserwuje. Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardzo ten zestaw, ale jestem pod ogromnym wrażeniem zdjęć. są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow koszula mistrz<3 dodaje do obserwowanych
    http://charelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. twój chłopak ma śliczną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula wyszła Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe połączenie, czasem warto zajrzeć do męskiej szafy :)) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tym wybieleniem dołu koszuli, świetnie to wygląda! Do zakupu tych okularów również się przymierzałam, ale zastanawiam się jak jakościowo wyglądają okulary z brylove? polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz

    wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula ! Może ja też co nieco przekopię szafę mojego lubego.. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ta koszula jest cudowna! well done.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula rzeczywiście genialna! A co z leginsami z afd? Kiedy będziecie wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  15. ;) uwielbiam ten style. sama czasem sie tak ubieram :P aczkolwiek mam tyle ciuchow ^^ ;D a i tak ciagle mi malo :P

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba mój ulubiony Twój look <3

    OdpowiedzUsuń
  17. dzisiaj odkryłam Twój blog i strasznie podoba mi się Twój styl! nie jest taki cukierkowy jak większość w tych czasach ;)
    zapraszam do mnie: wwwa.allabouteve95.blogspot.com
    +dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej <3
    Koszula jest cudowna.
    Twój blog jest genialny, oczywiście obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Radze ci nie oddwac. Koszula jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u