RAINY DAY


Pochmurno i słonecznie, brzydko i nieprzyjemnie. Dobrze móc przypomnieć sobie czasami o trenczu i kaloszach, które zakładało się tylko z okazji festiwalu. Niedawno na targach mody "Fashion Summer Sale" w Warszawie natknęłam się m.in na markę Bagasz i ich szlachetnie wykonane torby. Projekty tworzą Ania Szydłowska i Aleksandra Dobrowolska. Wszystkie w duchu minimalizm. Ja postawiłam na torbę wykonaną z ortalionu w kolorze czarnym.





Leginsy - Bialcon
Kalosze - Second Hand
Koszula - Second Hand
Torba - Bagasz
Trencz - Cotton Club



This entry was posted on 28 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “RAINY DAY”

  1. Idealny zestaw na tą pogodę.
    Uwielbiam kalosze w połączeniu z koszulą.
    Świetna torba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie! Klimatycznie i duchowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie to połączyłaś <3 i nowy wygląd bloga jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, deszczowe dni od razu są przyjemniejsze w takim wydaniu : D

    OdpowiedzUsuń
  5. mega to wszystko razem wygląda:) z przyjemnością obserwuję i byłoby mi bardzo miło gdybyś również zechciała poobserwować mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam twojego bloga na portalu 'modnapolka' i nie żałuję, że tu zajrzałam! Świetny blog, źródło inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u