Hello from Vienna!


Wiedeń okazał się niesamowitą dawką inspiracji, ale także bycia w ciągłym biegu. Mieliśmy tylko 4 dni na odwiedzenie wybranych przez nas miejsc. Nie pominęliśmy zatem pałacu Schönbrun, kolacji w jednej z najbardziej znanych restauracji (kolejka oczekująca na stolik kończyła się aż na ulicy) Figlmüller a także Muzeum Historii Sztuki. Pogoda dopisywała nam i to bardzo, stąd moje outfity były bardzo luźne i komfortowe - niestety przez zamieszanie nie mam zdjęć z każdego dnia :(





Całą podróż urozmaiciliśmy wieloma przystankami: początkowo w Słowacji a w drodze powrotnej, w Czechach (Słowaków nie zrozumiesz, Czechów jeszcze tak..), więc była zabawa, szczególnie, że skakaliśmy po sklepach i ludzie się z nas po prostu śmiali :)








zdj Mariusz i ja

This entry was posted on 1 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “Hello from Vienna!”

  1. Bardzo fajne zdjęcia i zazdroszczę Ci, bo bardzo bym chciała być teraz przy swoim chłopaku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaki uroczy post - uwielbiam zdjęcia z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia! widać, że dobrze się bawiliście! i o to chodzi. Byłam kiedyś na obozie w Słowacji i nie miałam problemu z dogadaniem się, może dlatego, że przyjeżdżało tam wielu polaków ;)


    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie na pomoście jest super bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3 zazdroszczę wspaniałej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u