all is blue now + wyniki konkursu





Szybko nadrabiam długo oczekiwany przez wszystkich post! 

Outfit: inspirowany konkursem Moda Allegro w kolorach zieleni i błękitu - w jakim kierunku poszłam ewidentnie widać. 

Wyniki konkursu: koszula ląduje do rąk: cejna_1@wp.pl natomiast spodnie trafiają do osoby z mailem: where_is_my_monkey@onet.eu

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i za każdy komentarz z osobna. Osoby, które wygrały otrzymają ode mnie wiadomość mailową. 


 





marynarka, sweter - vintage/ leginsy - Aloha From Deer/ biżuteria - H&M, Pull And Bear/ oprawki - Brylove

zdjęcia Mariusz

This entry was posted on 16 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “all is blue now + wyniki konkursu”

  1. barwo brawo brawo.. za wszystko. wspaniała kolorystyka stylizacji i ten klimat zdjęć. jesteście świetni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie wyglądasz, podoba mi się, że do takiego, wyglądającego luźno stroju, dobrałaś dodatki, dzięki którym całość stała się tak niebanalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom!

    Przyjemna dla oka stylizacja, podoba mi się! :)
    No i dobrą muzykę widzę. :D
    Pozdrawiam,
    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chociaż raz coś wygrałam ;)
    dzięęęęki

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia! i zestaw świetny! jestem pod wrażeniem ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem totalnie zachwycona Twoim stylem!
    dodaję Twój blog do obserwowanych :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka fantastyczna dla Ciebie :) I przepiękna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznie już zachwycam się Twoimi zdjęciami :)
    leginsy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia no i jak tak sobie patrzę np. na to drugie to stwierdzam iż wypiękniałaś od 'czasów stylio" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie Ci w tych kolorach! sweterek jest cudowny, o leginsach nie wspomnę:P

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u