i'm in black

 

Brak mi słów, ostatnio nie mam czasu na staranne wykonanie zdjęć na bloga, kończę plener, wracam do normalnej nauki i wychodzenia ze szkoły o 17.. a wszystko w otoczce stresującego maturalnego okresu. Dzięki temu czuję się nieżyjąca i kolory które od dłuższego czasu wybieram to odcienie szarości. Piórka dostałam już dawno dawno temu od Coco, szkoda, że tylko raz pokazałam je tutaj! Dlatego mały fresh, dzisiaj w zestawieniu z jessienym outfitem. Mała długa czarna spódnica i poszukiwany spory czas sweter, który niedawno udało się kupić za 3 zł? ;) Buty prosto od Alice Point (bardzo lubię jej wyprzedaże!).









opaska z piór - Coco Mayaki/  sweter - H&M/  spódnica - Vintage/  buty - Urban Outfitters / okulary - Ray Ban

pictures by me.



This entry was posted on 1 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

15 Responses to “i'm in black”

  1. Świetny look! :) Bardzo lubię rzeczy w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, tylko te butki wg mnie nie są najlepszym rozwiązaniem do tej spódnicy - są specyficznie wycięte i mocno skracają nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W butach jestem totalnie zakochana. I swetrzysko z wilkiem masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę ciekawie, szczególnie opaska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie pytanko, jakie są Twoje ulubione second-handy w Warszawie? niedawno się przeprowadziłam i tak jak u siebie w małym mieście znajdowałam cuda, to tu nie mogę na nic trafić i bardzo żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kilka na alejach jerozolimskich i na nowolipiu :)

      Usuń
  6. Genialna stylizacja ! Wyglądasz fantastycznie. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw !!!
    Buy najepsze !!!

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. intrygują mnie te zdjęcia, bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, szukam tego swetra od lat, gdzieś Ty go upolowała?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż też się dziwię, że w szmateksie za grosze :) musiałam tylko maszynką przejechać po nim.

      Usuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u