Lennon.



Johna Lennona darzę jedną z największych miłości, dzisiaj przypada jego rocznica urodzin - 72.







xx
p.s - dzisiaj ostatni dzień konkursu. 

This entry was posted on 9 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “Lennon.”

  1. *,*
    John Lennon! To moja miłość na zawsze!
    Pod względem muzycznym, charakteru, nawet spojrzenia i chodu. Kocham go!
    Mam wszystkie (tak mi się wydaje) książki o nim!
    <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i ostatnie zdjęcie idealne na bluzę od ALOHY <3 Lennon był cudowny i taki pozostanie na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się Alohowe koszulki/koszule/co tam ciekawego planujecie z Bitlami (bo bluzy nie do końca w moim stylu są, a legginsy mogłyby wyglądać dziwnie). Mam nadzieję, doczekam się kiedyś dnia szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam twoją miłość jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz jeszcze bardziej Cię uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka :)
    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu ale muszę przyznać że Twoje stylizację są wyjątkowe :)
    Bardzo podoba mi sie Twój styl i również gust muzyczny .
    W wolnym czasie zapraszam do mnie
    http://karolinagespucci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u