❄ Fur coat / Staff by Maff t-shirt ❄









❄❤❄ KOCHAM ŚWIĄTECZNY KLIMAT ❄❤❄
I LOVE CHRISTMAS CLIMATE!












zdjęcia Mariusz Mac


( szalik, buty - H&M/ futro - po mamie/ sweter - sh/ spodnie - Bialcon/ t-shirt - Staff by Maff/ naszyjnik - Maja Racka/ oprawki - Brylove )

śledźcie mnie na bieżąco na: instagramie "malgorzatadziala" i facebooku.



This entry was posted on 19 grudnia 2012 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

21 Responses to “❄ Fur coat / Staff by Maff t-shirt ❄”

  1. Co za wspaniałe zdjęcie! Tylko tego wilkołaka z koszulki się przestraszyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futro nie do każdego pasuje, ale na Tobie wygląda interesująco. Bardzo interesująco. ;)
    A Staff by Maff jak zawsze olśniewa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstydź się, naturalne futro nosić... już nie wchodzę tu więcej, myślałam, że jesteś jednak lepsza. zawiodłam się na tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, ale gdzie ja napisałam, jakie to futro? Jest sztuczne.

      Usuń
    2. ale ludzie mają problemy......... :)

      Usuń
  4. naszyjnik-kryształ ledwo dostrzegłam, ale jednak! nie umknął mi :) piękny!
    poza tym czarno-biały zestaw zawsze na +

    OdpowiedzUsuń
  5. woow! strasznie mi się podoba zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś cudowna! i ten sweterek, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiesz czy jeszcze dostanę w H&M taki botki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować jeszcze poszukać, ale wydaje mi się, że już to wątpliwe :(

      Usuń
  8. gdzie się wybierasz na studia ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiąże je z ASP - kierunków na razie nie zdradzam, sama ciągle się waham .. :)

      Usuń
  9. kto nie kocha. Zajebiste zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądacie, wnętrze również klimatyczne !

    Obserwuję.
    Pozdrawiam ciepło,

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz coś napiszę, może i odbierzesz to jako spam, ale wali mnie to. Wyznaczyłam sobie, pewien cel, jednak mogę osiągnąć go tylko z Tobą! Może i jestem głupią dziewczynką pragnącą zmienić świat, co i tak nigdy do końca nie wyjdzie, jednak przecież mogę Ci ten świat pokazać... więcej dowiesz się u mnie, jeśli Ci się spodoba i nie uznasz mnie tylko za świruskę, zaobserwuj a na pewno nie pożałujesz... już wkrótce Ci to udowodnię!
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś Ci robi na prawdę świetne zdjęcia, propsy za to !

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u