studniówka oh studniówka






Moja studniówkowa propozycja.. biel, pastele, krem! Przyznaje, że z początku podeszłam do tematu chyba podobnie jak każda z nas. Rozglądałam się za klasyczną małą czarną? Zależało mi na odpowiednim kroju. Wyobrażałam sobie prostą bombkę z dekoltem w łódkę. Potem przeobraziło się to w sukienkę z baskinką - wyszło jednak za biurowo - to nie to. Były koronki, były małe falbanki i wreszcie biała minimalistyczna sukienka od Zary. Do tego wianek z kwiatów w pastelowych odcieniach od dziewczyn z Eliwer, cieliste szpilki od Zary i oto mój look!






sukienka, buty - Zara basic/ opaska - Eliwer/ pasek - Vintage

This entry was posted on 6 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “studniówka oh studniówka”

  1. Wyglądałaś niesamowicie!
    Moja studniówka była rok temu i postawiłam na prostą sukienkę w mocnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała pójść w biele i beże.
    jednak podobnie jak ty jestem blondynką o jasnej karnacji i zastanawiam się czy nie będę wyglądała za biało, jak śmierć? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bladość jest świetna, nie ograniczaj się :)

      Usuń
    2. w sumie to i tak dopiero za rok..
      ale lepiej zacząć myśleć już wcześniej :D:D

      Usuń
  3. Śliczna sukienka. Na pewno sprawdzi się na wiele okazji, nie tylko na studniówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś, istna księżniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajnie ;) ładne z Ciebie dziewcze ;) może popracuj nad zdjęciami, poszperaj i weź udział w konkursie! na facebooku Parku Handlowego Matarnia można znaleźć aplikację z konkursem na twarz kolekcji!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś. A sukienka prawdziwa perełka. Zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congrats!!!! You are absolutely original!!!

    Follow us?

    Come and take a look at my new post on my blog Elen and the city!!

    http://elenellis.blogspot.it/2013/02/milano-fashion-week-dolce-e-gabbana.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszelkim kremowym i pudrowym kolorom olbrzymie tak! Efekt genialny!

    Muszę też przyznać, że nastąpiły spore zmiany przez te kilka krótkich lat, napisałaś, że teraz typem numer jeden jest klasyczna mała czarna, jak ja kończyłam liceum to musiała być to jak ja to określam balowa suknia do ziemi (część Pań jeszcze w sukniach na drucie jak bańka-wstańka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kreacja,super blog;)
    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Pięknie wyglądałaś!
    Zapraszam do mnie - http://sarahmaccool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog by Email

Followers

Archives

stat4u