PERFECT WINTER






Chyba przyzwyczaiłam się właśnie do zimy. Polubiłam moje ciepłe i duże swetry, czapki, szaliki. Czy tylko mnie dopadło coś takiego? Jestem przecież niezadowolona, bo zawsze kiedy przychodzi nowy sezon to koszmarem jest dla mnie szukanie nowych rzeczy, nie wyselekcjonowanych wcześniej. Naprawdę tak mam! Dzisiaj chciałam pokazać Wam zaskakujący obraz zimy, moją ulubioną szkocką kratę, poncho i oficerki. Przed wami minimalistyczny, wygodny look.














Widzieliście ostatni film Calsberg? Telefon w środku nocy najlepszego kumpla. Prosi o pomoc. Dalibyście rade ruszyć mu na pomóc?






Na sobie mam: sweter, poncho - vintage/ naszyjnik - Martin Maison Margiela x H&M/ torba - Zara/ szalik - H&M/ oprawki - Brylove

pics Mariusz & me
możecie śledzić mnie na instagramie @malgorzatadziala i facebooku

This entry was posted on 19 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “PERFECT WINTER”

  1. Świetna sesja + świetna ty i świetna stylizacja :) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia :) i tak jak pisalam na Lokkbook'u - świetny szal! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!
    pięknie!
    bardzo podoba mi się całość!
    jest klimat!
    też przyzwyczaiłam się już do zimy i jak tylko mogę, chowam się pod miliardem różnych warstw!

    cudne zdjęcia!

    całusy!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! ;) super look <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz nieziemsko! Kocham kazy szczegol tej stylizacji :) Jestem tu pierwsz raz i bede tu czestym gosciem! :) Obserwuje i pozfrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    a ja mam pytanie dotyczące stołu w Twoim pokoju, gdzie można taki znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik jest od babci, odnowiony przeze mnie. :)

      Usuń
  7. Fajny look. Lubie twoje okulary!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba!
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Followers

stat4u