Trzymaj Fashion!



Post szczególny. Jeszcze nigdy nie prezentowałam tutaj na sobie jeansów. Nie było pary, która odpowiadałaby mi i w której czułabym się naprawdę dobrze aż... aż trafiłam na okazję. Proste jasne jeansy Calvina Klaina w bardzo przystępnej cenie. Do tego basic'owy biały top od Nenukko. Moja inwestycja w ostatnim czasie jest prosta, myślę o wygodnych basic'owych ubraniach, przede wszystkim topach biało - czarnych, które będą pasowały do wszystkiego.









Mam na sobie:
okulary - Ray Ban/ bluzka - Nenukko/ jeansy - Calvin Klein/ narzutka - Vintage/ buty - H&M/ pasek - Zara basic



Zbliża się coraz bliżej Dzień Mamy, z tej okazji Romwe przygotowało dla Was wyjątkowe zniżki sięgające nawet 70% :)






ENG:
Mother’s Day is coming! What will you prepare for your mom?
Go there to find your family fitted clothing: www.romwe.com
Up to 70% off and a mystery gift!


zdjęcia: Koza

This entry was posted on 23 kwietnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “Trzymaj Fashion!”

  1. Dokładnie, jeansy idealne : ) I piękny, wiosenny, minimalistyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny blog! super zdjęcie i śliczna Ty!
    Buziaki
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam boyfriendy!
    wyglądasz w nich doskonale!
    świetnie!


    pozdrawiam cieplutko,
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Really nice!!! I love it!!! So great!

    OdpowiedzUsuń
  5. To niesamowite, że teraz tak ciężko o naprawdę dopasowane jeansy. Fajnie, że udało Ci sie je wreszcie znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tak przyzwyczajona do rurek, że Twoje dżinsy wydają mi się za duże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, a jeansy bardzo mi się podobają, mimo iż na ogół jestem fanką klasycznych rurek (czym węższe tym bardziej podbijają moje serce). Wg mnie na +, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. więcej wpisów prosimy!

    OdpowiedzUsuń

Followers

stat4u