hot - hotter - the hottest




Uratowanie się choć trochę w trakcie upału? Połączenie bieli z bielą. Pomimo iż może się wydawać, że dla osób takich jak ja - nie lubiących się opalać, bladej karnacji to zły wybór, ja wychodzę temu naprzeciw. Dorzucam koszule w kratę (jedną z licznej kolekcji) i tworzę kontrast. Poza tym, jeśli nie zamierzacie wydawać pieniędzy na kolejne szorty, to najprostszym rozwiązaniem będzie potraktowanie wybielaczem jakiś starych jeansów. Nadacie im nowego "ja".
Upalne lato. Czas na relaks. W końcu jestem już spokojna i  wiem, że dostałam się na ASP w Warszawie! Nie ma już tematu matur. Najdłuższe wakacje w życiu rozpoczęte. To piękne uczucie.











koszulka, sandały - Zara Basic, szorty - DIY/H&M, torba - BAGASZ, koszula - Vintage, okulary - Brylove




This entry was posted on 29 lipca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “hot - hotter - the hottest ”

  1. na co się dostałaś????

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, a Ty wyglądasz świetnie! No i gratulacje, teraz ciesz się wakacjami ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia. Okulary i koszula bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, super sandały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny look! SUPER okulary!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sandały super! a Twoje koszule w kratę uwielbiam!:) dobre połączenie na przełamanie bieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre foteczki! Dobre sandałki! ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz + gratuluję dostania się na ASP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne okulary i świetny strój - taki zwiewny, letni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia najlepsze na świecie<3!

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg I love your look - and pictures!
    And your blog is fantastic.

    Stop by:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza z Ciebie dziewczyna. : )

    OdpowiedzUsuń

Followers

stat4u